"Dünyanın başı cefa, sonu yokluktur. Helalinden dolayı hesaba çekilme, haramından dolayı ceza vardır. Onda zengin olan sınanır, fakir olan üzülür. Onunla yarışanı hep geçmiştir o. Onunla görmek isteyenin görmesini sağlar; kim de onu görmek isterse o kişiyi kör eder." Hz. Ali

9 Ağustos 2011 Salı

Merhaba

Hayat, herkes için bildiklerinden ibaret. Kimisi için küçücük bir köy, kimi içinse dünyanın tamamından ibaret. Kimi ummanlar buluyor içinde, kimiyse daracık düşüncelerin esaretinde yaşıyor hayatını. Büyük ya da küçük, uzun ya da kısa her birimiz dünyaya geliyoruz, burada duruyoruz ve sonra gidiyoruz. Biz, içimizdeki ruh neyse oyuz.

Ben de dünyaya geldiğimden beri izliyorum, anlam vermeye çalışıyorum. Parçaları birleştiriyorum. Bazı anlarda, şimdiye kadar düşündüğüm her şey doğruymuş derken, bazı anlarda da bu olanın anlamı ne diyorum. Ama ne dersem diyeyim, ben kendimi bildim bileli arıyorum, arıyorum, arıyorum.

Varılacak bir yer değil de bir seyahatmiş gibi yaşıyorum. Bir hedefe ulaşınca daha fazlasını istiyorum. Yetmiyor, yetmiyorsun diyorum. Belki ben fazla dışa vuruyorum ama biliyorum ki herkes arıyor. Şimdi, ben bulduklarımı ve aradıklarımı paylaşmak, biraz içimi dökmek istiyorum.

Merhaba...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir yorum bırakın: